EN

شهردار بیرجند: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایت آنان است

شهردار بیرجند با حضور در منطقه یک شهرداری نحوه ارائه خدمات، آمار پرونده ها و عملکرد واحدها را از نزدیک ارزیابی نمود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در بازدید از منطقه یک شهرداری اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری ارتقای سطح رفاه شهروندان و جلب رضایت آنان است از این رو پرسنل شهرداری به دلیل حضور مستقیم و تاثیرگذار در شهر باید در ارائه خدمات رسانی بیش از بیش تلاش کنند تا شرایط مطلوبی در شهر ایجاد شود.
شهردار بیرجند در این بازدید بر لزوم برنامه ریزی و اتخاذ راهکارهای لازم برای جذب منابع درآمدی پایدار تأکید کرد و گفت: رفتار سازمانی، تکریم ارباب رجوع، به خصوص در حوزه شهرسازی و صدور پروانه های ساختمانی باید بدون کاغذبازی اداری و در کمترین زمان ممکن انجام یابد تا شاهد افزایش مشارکت شهروندان، افزایش درآمد و تبدیل تهدیدها به فرصت باشیم.
دکتر بهترین ادامه داد: باید فرصت خلاقیت و بهره گیری از پتانسیل نیروی انسانی را سرلوحه قرار داده و موقعیت های ایجاد شده جهت روان سازی امور اجرایی و رضایت شهروندی را فراهم آوریم.
لازم به ذکر است شهردار بیرجند با حضور در بین مراجعین از نزدیک با شهروندان دیدار و پیگیر مسائل و مشکلات آنان شد، در ادامه نیز کارکنان به بیان دیدگاهها و مشکلات حوزه های کاری خود پرداختند.