EN

صورتجلسه کمیته فضاسازی وتبلیغات شهری دهه فجر شهرداری بیرجند دی ماه 1400

صورتجلسه کمیته فضاسازی وتبلیغات شهری دهه فجر شهرداری بیرجند دی ماه 1400
دستور جلسه:
بررسی دستور العمل کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به منظور تعامل مناسب و همکاری مسئولانه مدیران به منظور تحقق شرح وظایف کمیته مذکور در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مشروح جلسه:
این جلسه با تلاوت کلام ا… مجید روز چهارشنبه 29 دی ماه در سالن جلسات شهرداری بیرجند با حضور نمایندگانی از ادارات و دستگاههای اجرایی برگزار شد
در ادامه جلسه دکتر بهترین شهردار محترم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر هم افزایی حداکثری وآمادگی هر چه بیشتر دستگاهها و ادارات به منظور برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه فجر تاکید نمودند.
شهردار بیرجند دهه مبارک فجر را فرصت مغتنمی برای قدرشناسی از فضای انقلاب دانست و اظهار داشت: باید با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری در جهت هرچه باشکوه برگزار نمودن جشن های انقلاب گام برداریم.
دکتر بهترین با تاکید بر ایجاد نشاط اجتماعی و معنوی در ایام مبارک دهه فجرخاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم در شان و جایگاه انقلاب ، دهه مبارک فجر و مردم ولایت مدار و مومن گام برداریم تا مردم شاهد تحول، تغییر و نوع نگاه مدیریت شهری باشند.
در ادامه جلسه اعضای کمیته فضاسازی و تبلیغات شهری دهه فجر انقلاب اسلامی شهرداری بیرجند به ارائه پیشنهادات و نظرات خود جهت باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم ملی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند ودر نهایت پس از اظهار نظر اعضا و جمع بندی جهت برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با شکوهتر این ایام در شهر بیرجند مشخص و تصمیمات زیر اتخاذ گردید:

مصوبات جلسه:
1- مقرر گردید کلیه ادارات نسبت به تزئین سردرب اداره با پرچم جمهوری اسلامی ، بنر و مطالب نوشته شده در ارتباط با دهه مبارک فجر (بصورت پیام) اقدام لازم را معمول دارند.
2-مقرر گردید کلیه ادارات نسبت به آذین بندی و فضا سازی اداره و بلوار و یا خیابان محل استقرار اقدام نمایند.
3-مقرر گردید کلیه ادارات نسبت به ارسال گزارش اقدامات و گزارشات مصور خود به شهرداری اقدام نمایند.
4-مقرر گردید ادارات مرتبط در خصوص تهیه پرچم و پوستر های این ایام با سایر ادارات همکاری لازم داشته باشند.
5-مقرر گردید اتاق اصناف با ابلاغ به کلیه اتحادیه ها در جهت تزئین سردرب مغازه ها اقدام لازم را معمول دارند.
6-مقرر گردید ادارات در جهت افزایش فضای شادی و نشاط اجتماعی با برگزاری جشنواره ها و مسابقات علمی، قرآنی، فرهنگی و ورزشی با رویکرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف سنی و گروه های اجتماعی اقدامات لازم را معمول دارند.
7-مقرر گردید دستگاههای مرتبط در خصوص همکاری و دراختیار گذاشتن نیرو و ادوات از جمله بالابر با شهرداری مشارکت و برنامه ریزی نمایند.
8- مقرر گردید ادارات با بهره گیری از شیوه های جذاب و موثر تبلیغی در راستای معرفی آرمانها ارزشهای و دستاوردهای انقلاب تلاش نمایند.
در پایان این جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.