EN

صیانت از تمیزترین شهر کشور با کمک پاکبانان نارنجی پوش

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار بیرجند با پاکبانانی که در پایان سال و ایام تعطیلات نوروز مبادرت به انجام وظیفه در زمینه های تنظیف معابر، جمع آوری و انتقال زباله نموده اند دیدار و از زحمات آنها قدردانی کرد.
دکتر بهترین با اشاره به اینکه زیبایی، سلامت و پویایی شهر مرهون زحمات خالصانه شما است گفت: صیانت از تمیزترین شهر کشور با همت شما عزیزان و در کنار فرهنگ مردم این شهر امکان پذیر می باشد لذا تقدیر از زحمات شما عزیزان را بر خود فرض می دانم.
وی عنوان کرد: حضور در جمع پاکبانان و تقدیر از آنها به این دلیل است که جامعه‌ی کارگری بدانند همیشه به یادشان و قدردان زحماتشان هستیم و شرایطشان را درک می‌کنیم.
شهردار بیرجند با اشاره به اینکه پاکبانان براي پاکيزگي شهر و محيط زيست شهري زحمات فراواني مي‌کشند که قابل تقدير است، اظهار داشت: شرايط ايده آل زماني محقق مي‌شود که هر کدام از ما به عنوان يک فرد در جامعه، به وظیفه‌ی خود در قبال محافظت از طبيعت و محيط زيست و پاکيزه نگه داشتن زمين عمل کنیم .
دکتر بهترین با اشاره به افزایش 65 درصدی سفر در شهر بیرجند در نوروز 1401 و شرایط کاری مضاعف برای پاکبانان ابراز امیدواری کرد، شهروندان نجیب بیرجندی در زمینه‌ی پاکیزه نگه داشتن محیط شهری شهرداری بیرجند را همراهی کنند .
وی همچنین از پرداخت پاداش پایان سال گذشته کارگران برابر سنوات کارگری با اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر و دیوان عدالت اداری یاد کرد و ادامه داد: پرداخت سبد کالای 500 هزار تومانی در پایان سال 1400 با هدف قدردانی و دلگرمی به خانواده های شما نیز انجام شد.
شایان ذکر است در پایان این دیدار با اهداء کارت هدیه از پاکبانان تقدیر شد.