EN

ملاقات های مردمی نشانگر دغدغه مندی مدیریت شهری نسبت به رفع معضلات شهری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ با توجه به لزوم برقراری ارتباطی پويا و دوسويه بين شهروندان با مجموعه شهرداری، بیستمین ملاقات و دیدار چهره به چهره شهردار بیرجند با شهروندان با حضور شهردار، معاون خدمات شهری، مدیران مناطق، معاون فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی و مدیر حقوقی شهرداری برگزار شد.
شهردار بیرجند در حاشیه برگزاری بیستمین ملاقات مردمی اظهار داشت: ملاقات مردمی در راستای حل مشكلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هر چه بيشتر و با کيفيت تر در حوزه‌های مختلف ‌شهری صورت می گیرد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنيدن و آگاهی از مشكلات، می تواند در برنامه ريزی های صحيح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.
دکتر مهدی بهترین افزود: اعتقاد داریم تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران شهرداری قرار دارد و برگزاری جلسات ملاقات های مردمی به طور مستمر، از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق این امر مهم صورت می پذیرد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این ملاقات ها به صورت هفتگی در شهرداری ادامه دارد گفت: پیشنهادات مردم پیرامون مسائل مختلف شهری و رفع برخی مشکلات در ارتباط با اختیارات شهرداری در این دیدارها مطرح می شود.
دکتر بهترین عنوان نمود: در این دیدارها، ضمن بررسي مشکلات شهروندان در زمينه های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری و فنی وعمرانی و…. ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی در چارچوب قوانين شهرداری در جهت رسيدگي به دغدغه های شهروندان صادر می گردد.
شهردار بیرجند تصريح كرد: تحقق اهداف مديريت شهري در خصوص ساخت شهري ايده آل در گرو رفع نيازهاي زندگي شهروندي است و راه رسيدن به اين مهم علاوه بر شنيدن و آگاهي از سطح مشكلات، برنامه ريزي هاي صحيح و اصولي مديريتي است كه اين مهم با مشاركت همه جانبه مردم و اعمال شيوه هاي مديريتي نوين محقق شده و راهكاري اثرگذار جهت عبور از بحران هاي شهري است .
گفتنی است جلسه ملاقات مردمی شهروندان با شهردار روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 10 صبح در محل سالن جلسات شهرداری بیرجند برگزار می شود.