EN

موکب امام علی (ع) شهرداری بیرجند عازم همایش پیاده روی اربعین شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ همزمان با هشتم صفر 35 نفر در قالب موکب خدماتی، نظافتی، آتش نشانی امام علی (ع) شهرداری بیرجند و شهرداری های استان ، طی مراسمی با بدرقه پرشور فرماندار شهرستان بیرجند ، مدیران دستگاههای اجرایی، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر بیرجند ، عازم شهر کاظمین (باب صاحب الزمانی) گردیدند.
شهردار بیرجند در آیین بدرقه این کاروان با اشاره به اعزام این نیروها به صورت داوطلبانه از شهرداری بیرجند گفت: طبق روال سالهای گذشته، نیروهای خدماتی شهرداری برای نظافت و رفت و روب و توزیع اقلام و لوازم بهداشتی بین زائران شهر کاظمین عازم این شهر شدند.
دکتر مهدی بهترین با بیان اینکه در تلاش هستیم خدمات متفاوت تر از سال های گذشته ارائه شود، اظهار داشت: این مراسم بزرگترین رویداد مذهبی جهان است و تمام مسلمانان از اقصی نقاط جهان در اربعین به زیارت امام حسین (ع) می آیند که این امر لزوم همراهی و همکاری همه مردم را می طلبد و شهرداری بیرجند نیز مستثنی از این قاعده نبوده و با اعزام این کاروان نقش هرچند کوچکی در این گردهمایی بزرگ مسلمانان ایفا می کند.
وی اذعان داشت: شهرداری بیرجند برای پنجمین سال با اعزام تیمی متشکل از پاکبانان، رانندگان و کارکنان شهرداری و تعدای از نیروهای آتش نشانی گامی در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین برداشته است.
لازم به ذکر است تعداد 30 کپسول آتش نشانی نیز برای اطفاء حریق و همچنین تعداد50 عدد سطل زباله و 600 کیلو پلاستیک زباله از محل اعتبار مصوب شورای اسلامی شهر بیرجند به میزان 1 میلیارد و 200 میلیون ریال نیز تامین گردیده که به این موکب اختصاص داده شده است.