EN

نظارت دقیق بر اجرای پروژه ها متضمن اهداف توسعه شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات ‌و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند در جریان روند اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر قرار گرفتند و ضمن تبادل نظر، پیشنهادات ارائه شده در این خصوص را بررسی کردند.
شهردار بیرجند در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شهروندان خدمت صادقانه و خالصانه را تشخیص می دهند و در مقابل تحقق خواسته ها و مطالباتشان قدرشناس هستند و ما مسئولان می بایست در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به شهر و شهروندان تمام تلاش خود را بکار بگیریم و پروژه های خدماتی و عمرانی را به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان ممکن به انجام برسانیم.
دکتر مهدی بهترین مهمترین اولویت مدیریت شهری بیرجند را جلب رضایت شهروندان عنوان کرد و تصریح نمود: این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.
وی افزود: نظارت دقیق بر اقدامات عمرانی و سازندگی شهر، تضمین کننده اهداف توسعه شهر می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این بازدید، اذعان داشت: در بازدیدهای شهرداری و شورا همواره تلاش می گردد تا با نظارت دقیق میزان زمانی که لازم است تا پروژه ها در موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گیرند را به دقت ارزیابی نماییم و با رفع موانع موجود و تعیین گامهای بعدی برای تکمیل پروژه ها به برنامه ریزی های هدف گذاری شده در سطح شهر دست یابیم.
دکتر حسنی صفت یادآور شد: هدف عمده مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری ایجاد رفاه، آسایش و آرامش برای شهروندان می باشد.
لازم به ذکر است شهردار بیرجند به همراه اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران حوزه شهری از روند پیشرفت پروژه های سایت پسماند، پارک شهید احمدی روشن، پارک الهیه، آیلند های بلوار جمهوری، الهیه و جوادیه و سرویس بهداشتی بازار بازدید کردند و موارد لازم جهت بهبود روند کار یادآوری گردید.