EN

پیام شهردار بیرجند به مناسبت روز شهرداری و دهیاری

نامگذاری 14 تیر به عنوان روز “شهرداری و دهیاری” اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی ، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.
خادمین مردم در شهرها و روستاها با عزمی جهادی در حال تلاش و فعالیت هستند تا با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند و همچنین از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات نو و در خور شان شهروندان فضا را مناسب زندگی نمایند.
نقش شهرداری ها در توسعه و آبادانی شهرها بر همگان روشن بوده و شهرداری‌ها به عنوان یك نهاد مردمی نقش مهم و اثرگذاری را در پیشرفت و توسعه جوامع با تكیه بر ظرفیت‌های خود مردم دنبال می‌كنند.
اینجانب این روز را به شهرداران و دهیاران محترم و نیروهای زحمت کش و خدوم شهرداری ها و دهیاری ها تبريك عرض نموده و توفیق روز افزون در راستای خدمت رسانی شایسته به همشهریان عزیز با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و توجه به برنامه های دولت مردمی در مسیر ارائه خدمت صادقانه به مردم عزیز از درگاه خداوند متعال خواستارم.
امید آن‌که در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و همچنین سیاست‌ها و برنامه‌های اثرگذار دولت مردمی، شاهد پیشرفت‌های چشمگیر و درخور توجه بیشتری در جهت پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور باشیم.
مهدی بهترین
شهردار بیرجند