EN

پیام شهردار بیرجند به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی فرصت مغتنمی است که از زحمات بي دريغ اصحاب قلم تشكر و قدرداني شود.
این روز، یادآور حماسه آفرینی های آن هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود بر برگه های اعلام نوشتند. یاد و خاطره شهیدان خبرنگار را گرامی می داریم.
فعالان عرصه رسانه با جهاد تبیین،پرچم اگاهی بخشی و امید آفرینی را باید برافراشته نگه دارند و محاصره تبلیغاتی دشمن را در گام دوم انقلاب بشکنند.
به حمد خداوند رسانه ها در جمهوري اسلامي ايران و به بركت خون شهداي خبرنگار، اصول انقلابي خود را كه همان دفاع از مظلومان و انعكاس درد و رنج آنان است، بهتر از گذشته انجام مي دهند. باشد كه انشاالله شما خبرنگاران غيور علي رغم همه موانعي كه وجود دارد با تأسي بر پيام آور مصائب كربلا، حضرت زينب كبري (س)، طلايه دار سبك مستقل خبري در دنيا باشيد.
اینجانب ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ، لازم می دانم به عنوان يكي از دوستداران عرصه فرهنگي مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگي ناپذير خبرنگاران ، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زير اين خيمه صفا و صداقت براي ادامه همكاري هاي رسانه اي به گرمي می فشارم.
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.
مهدی بهترین
شهردار بیرجند