EN

آغاز عملیات آسفالت معابر شهر در سطح گسترده

شهردار بیرجند از آغاز عملیات آسفالت معابر شهر بیرجند در سطح گسترده خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت: کلیه معابر محدوده شهر بیرجند و پیرامون آن که زیر سازی و شبکه های آب، برق و گاز نیز توسط دستگاههای ذیربط انجام شده در صورت پرداخت هزینه آماده سازی توسط اهالی، آسفالت می گردد.

وی خاطر نشان کرد: آسفالت 78 هزار و 500 متر مربع از معابر سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 31 میلیارد ریال در دستور کار واحد عمران شهرداری بیرجند قرار دارد.

شهردار بیرجند از آسفالت معابر شهر شامل معابر بهجت مهرشهر و کارگران خبر داد و افزود: 12 هزار متر مربع از معابر مهرشهر و 8 هزار متر مربع معبر کارگران 22 با مبلغ 8 میلیارد ریال آسفالت می شود.

جاوید با اشاره به روکش آسفالت معابر خیابان شهید  خزاعی (بین انقلاب و مطهری) به مساحت 3500 متر مربع، ضلع غرب خیابان مطهری به متراژ 8 هزار متر مربع و 9500 متر مربع از خیابان شهید ذقنی و کلاهدوز (انقلاب) یادآور شد: هزینه روکش خیابان های فوق معادل 8 میلیارد و 400 میلیون ریال می باشد.

وی از آسفالت خیابان سجاد 6 به متراژ 3 هزار متر مربع و هزینه 1 میلیارد و 200 میلیون ریال خبر داد و اذعان داشت: آسفالت بلوار امام رضا (ع) از بلوار صیاد شیرازی تا بلوار ناصری به متراژ 18 هزار متر مربع و بلوار آوینی از میدان تا مجتمع مسکونی قرارگاه سلمان به متراژ 9 هزار متر مربع و مجموعا مبلغ 10 میلیارد و 800 میلیون ریال در برنامه کاری شهرداری قرار دارد.

به گفته شهردار بیرجند مسیر خیابان نواب تا سجاد 6 نیز به مساحت 7500 متر مربع و با هزینه 3 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است آسفالت معابر فوق الذکر بر اساس اولویت و حجم ترافیک، اجرایی خواهد شد.