EN

آغاز عملیات اجرایی آیلندهای شهر

شهردار بیرجند گفت: عملیات اجرایی آیلندهای سطح شهر در حال انجام است.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدعلی جاوید افزود: عملیات اجرایی آیلندهای سطح شهر با هدف بهسازی و زیباسازی، استفاده از مصالح بومی و اصلاح سیستم آبیاری تحت فشار در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به اینکه شروع این عملیات با پروژه بهسازی آیلند غفاری بوده اظهار داشت: عملیات اجرایی بلوار غفاری به متراژ 1200 متر طول به پایان رسیده و این عملیات همچنان در سطح شهر ادامه دارد.

شهردار بیرجند عنوان کرد: عملیات زیباسازی بلوارهای شهدای عبادی با 2200 متر، شهید بهشتی 1150 متر و جوادیه با متراژ 470 متر طول در حال انجام می باشد.

جاوید از عملیات اجرایی زیباسازی بلوار زکریای رازی به طول هزار و 670 متر خبر داد و یادآور شد: زیباسازی بلوار شهید فهمیده به طول 800 متر و بلوار فاطمیه مهرشهر به طول 950 متر نیز در دست اقدام می باشد.

وی اظهار داشت: با اجرا و نوسازی این آیلندها و میدان های شهر، عملاً زمینه زیباسازی شهر در قالب کاشت گل و گیاه و نورپردازی فراهم می گردد و امیدواریم که با این اقدامات بتوانیم در راستای ایجاد نشاط و شادابی بیشتر شهروندان گام موثری برداریم.

وی ادامه داد: در سال جاری پروژه های زیرساختی متعدد دیگری در شهر اجرا می گردد که ان شاالله در فرصت مقتضی به استحضار شهروندان می رسد.