EN

ابلاغ بخشنامه جدید دورکاری شهرداری بیرجند در آذر ماه

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری بیرجند؛ در راستای قطع زنجيره سرايت بيماری كرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی در خصوص حضور کارکنان به میزان 50 درصد در نیمه اول آذر ماه سال جاری را ابلاغ کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، جواد بهدانی با اشاره به لزوم حضور 50 درصدی کارکنان در دستگاههای ارائه دهنده خدمات ضروری گفت: این بخشنامه در راستای مصوبات اخير ستاد ملی مقابله با كرونا مبتنی بر رعايت كامل دستورالعمل های بهداشتی، ايمنی و اعمال محدوديت های هوشمندانه و متناسب براي مقابله با اوج گيری شيوع ويروس كوويد 19 و پیرو جلسه هماهنگی برگزار شده با معاونین و مدیران و موافقت شهردار بیرجند صادر و ابلاغ شده است.

در این بخشنامه  با هدف قطع زنجيره سرايت بيماری كرونا در آذر ماه 1399، بر ضرورت رعايت حضور 50 درصدی از كل نيروهای شاغل در هر واحد به شرط عدم اخلال در ارائه خدمات ضروری تاکید شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری یادآور شد: کاهش حضور کارکنان با هدف قطع زنجيره سرايت بيماری در كوتاه مدت تا 15 آذر ماه سال جاری توسط واحدهای تابعه لازم الاجرا خواهد بود و پس از آن بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اقدام خواهد شد.

بهدانی خاطر نشان کرد: بر این اساس، نظارت بر اجرای كامل اين بخشنامه و لحاظ 50 درصد کاهش حضور كاركنان بر عهده بالاترين مقام مسئول در هر واحد سازمانی خواهد بود.