EN

باغ موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی بلاتکلیف مانده است

شهردار بیرجند گفت: باغ موزه دفاع مقدس در استان ظرفیتی است که بلاتکلیف مانده و باید در این راستا برنامه‌ریزی شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمدعلی جاوید اظهار داشت: مشکلات بسیاری در شهر بیرجند وجود دارد که برای برطرف شدن، نیاز به برنامه‌ریزی مضاعف دارد.

وی افزود: امسال قرار است فرهنگسرای شهر بیرجند به بهره‌برداری برسد و در این راستا تاکنون چندین میلیارد هزینه شده است که باز هم نیازمند اعتبارات هستیم.

شهردار بیرجند با بیان اینکه میدان آیت‌الله عبادی و پارک جنگلی نیازمند کار است که در این راستا ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها احساس می شود، بیان کرد: خیابان جمهوری بیرجند در حال بهسازی است و در بحث بند دره نیز نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها وجود دارد.

جاوید با بیان اینکه بازگشایی خیابان ارتش و عدل باید انجام شود تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس در استان ظرفیتی است که بلاتکلیف مانده است و باید در این راستا برنامه‌ریزی شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات، کانال‌های سیلاب است که در آن ساخت و سازهایی انجام شده و  پروانه هم گرفته است که این امر امسال می توانست مشکل ساز شود.

شهردار بیرجند با بیان اینکه در بحث ساختمان‌های دولتی فاقد ساخت و ساز باید در کمیسیون ماده 100 جلوی آنها گرفته شود یادآور شد: در این راستا باید تدابیری اندیشیده شود و در این خصوص هم اندیشی داشته باشیم.

جاوید به بحث چهارشنبه بازار بیرجند اشاره و تصریح کرد: در بحث چهارشنبه بازار نیز مشکلاتی وجود دارد که باید در این راستا برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی از ایجاد مجموعه تفریحی ورزشی در قسمتی از پارک نشاط برای برگزاری جشن‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی مختلف خبر داد.