EN

برنامه های دهه فجر در بیرجند هماهنگ اجرا شود

دهه فجر امسال انقلاب اسلامی وارد چهلمین سالگرد خود می شود، بر این اساس برنامه های گرامیداشت دهه فجر باید با هماهنگی بیشتری دنبال شود.

 

این درخواستی بود که شهردار بیرجند به عنوان دبیر کمیته فضا سازی و خدمات شهری دهه فجر از اعضای این ستاد داشت و پیشنهادهایی نیز در این زمینه مطرح کرد.

مهندس جاوید افزود: بر اساس تجربیات سال قبل انتظار داریم شعار های هماهنگ و تبلیغات محیطی یکپارچه ای را دنبال کنیم. علاوه بر این در نظر داریم با هماهنگی بین دستگاه ها و ارتباط مستقیم بین اعضای ستاد، آذین بندی ها و سایر برنامه های جانبی نیز هماهنگ باشد.

وی با اشاره به این دغدغه خود که مبادا بنر و یا بیلبوردی باعث ایجاد مشکلات بصری در شهر شود گفت: باید به مسائل ترافیکی توجه شود،و همه تبلیغات در فضاهای مشخص شده از سوی شهرداری نصب شود.

جاوید ابلاغ این کمیته را به شهرداری ها به دلیل در اختیار داشتن ظرفیت های بیشتر در این زمینه توسط شهرداری ها دانست و اظهار داشت: انتظار می رود حضور ادارات در فضاسازی های سطح شهر همانند حضور مردم همیشه در صحنه، باشکوه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: ستاد دهه فجر یک ستاد دائمی در مرکز کشور است که در 5 سطح تشکیل می شود و ستاد استان و شهرستان ها جزئی از این ستاد مرکزی است.

حجت الاسلام مولایی افزود: اعلام برنامه ها باید به موقع باشد تا بتوانیم با تجمیع برنامه ها، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با کیفیت مناسبی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه همه برنامه ها باید قطعی و دقیق باشد اضافه کرد: باید برنامه های فرهنگی را به ستاد مرکزی معرفی کنید و در نظر داشته باشید دستاورد های نظام به خوبی نشان داده شود.

شهردار بیرجند در پایان این جلسه خواستار اعلام برنامه ها با سرعت عمل بیشتری به این کمیته شد.