EN

برنامه های سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در روز عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند، جلسه ای به منظور برنامه ریزی روز عید سعید فطر با حضور ریاست سازمان و مسئولین مربوطه تشکیل شد تا از تمام ظرفیت ناوگان و نیروی انسانی جهت ارائه خدمات بهتر به نمازگزاران محترم استفاده گردد.

در این جلسه مقرر گردید در حوزه اتوبوسرانی ، در روز عید سعید فطر 120 دستگاه اتوبوس و مینی بوس تحت نظارت سازمان از ساعت 5:30 صبح به صورت رایگان از انتهای تمامی مسیرها به مقصد مصلی المهدی (عج ) و در پایان مراسم از مصلی المهدی ( عج) به مسیرهای برگشت ، سرویس دهی نمایند. همچنین سه دستگاه اتوبوس با عنوان صندوق امانات جهت دریافت و نگهداری وسائلی که نمازگزاران اجازه همراه داشتن در محل نماز را ندارند ، در محل مستقر خواهند بود. همچنین در حوزه تاکسیرانی ، تاکسی اینترنتی آی تاکسی (itaxi) تحت نظارت سازمان از ساعت 6 صبح  به کلیه درخواستها به مقصد مصلی المهدی ( عج ) رایگان ارائه سرویس خواهند نمود. و در پایان نماز نیز نمازگزاران می توانند از تاکسی های مستقر در ضلع شمالی مصلی جنب پارک جنگلی به صورت رایگان استفاده نمایند.

لذا از شهروندان و نمازگزاران محترم درخواست می گردد با توجه به ظرفیت پیش بینی شده و به جهت جلوگیری از تراکم خودروها و ترافیک در محل برگزاری نماز عید سعید فطر، از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.