EN

برگزاری هفتگی جلسات پروژه های عمرانی در شهرداری بیرجند

شهردار بیرجند از برگزاری هفتگی جلسات پروژه های عمرانی در شهرداری بیرجند به دلیل اتلاف وقتی که در پروسه بیماری کرونا صورت گرفته بود خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، محمد علی جاوید با اشاره به استفاده کافی از ظرفیت مشاورین پروژه ها اظهار داشت: لیستی از پروژه ها تهیه و به صورت هفتگی برنامه ریزی های مربوطه انجام شود.

وی با اشاره به اینکه انتخاب مهندس ناظر برای پروژه ها ضروری می باشد خاطر نشان کرد: برنامه آسفالت و روکش آسفالت معابر با اولویت بندی تهیه و در حال حاضر که فصل مناسبی برای آسفالت می باشد عملیات آسفالت با پیگیری جدی تری ادامه یابد و در جلسه مشترکی با اداره آب و فاضلاب، وضعیت معابر خاکی تعیین تکلیف شود.

شهردار بیرجند با اشاره به ترمیم نوارهای حفاری در سطح شهر ادامه داد: فرهنگسرای شهرداری، پارک جنگلی، دیوار یخی، بوستان نشاط و پارکینگ حکیم نزاری جزو پروژه هایی هستند که می بایست تا پایان شهریور ماه جاری به بهره برداری برسند.

جاوید پروژه های پارک انقلاب، بوستان سایت اداری، درشکه خانه، فاز یک بوستان الهیه، مخزن بتنی و فاز اول میدان اجتماعات را نیز از پروژه های فوق معرفی کرد.

وی با اشاره به تکمیل بخش ناتمام بوستان نشاط عنوان کرد: جلسه ای با هیئت اسکیت جهت آماده سازی زمین اسکیت در بوستان نشاط و تحویل آن به هیئت برگزار شود.

شهردار بیرجند با اشاره به پروژه بهسازی دیوار یخی توسط شهرداری افزود: طرحی برای بهره برداری انتفاعی از دیوار یخی توسط حوزه سرمایه گذاری ارائه شود؛ تملک املاک تجاری جلوی پارکینگ حکیم نزاری انجام و تا پایان شهریور ماه به بهره برداری برسد.

جاوید با تاکید بر ارائه طرح فاز دو بوستان انقلاب ظرف هفته آینده اضافه کرد: در خصوص مخزن بتنی نیز پرداخت هزینه از محل منابع درآمدی داخلی شهرداری و انعقاد قرارداد مطرح گردید.

وی در خصوص فاز اول میدان اجتماعات تصریح کرد: تملک مغازه های سمت میدان ابوذر توسط واحد حقوقی انجام شود.

شهردار بیرجند از ساماندهی میادین کوچک مهرشهر خبر داد و گفت: پیاده روسازی داخلی و بیرونی، سردرب، بتن ریزی دریاچه، نمازخانه، ساختمان نگهبانی، سرویس بهداشتی و سکوهای پروژه پارک جنگلی انجام شود.