EN

بهسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده شمال شهر

مدیر منطقه یک شهرداری بیرجند گفت: بهسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) حدفاصل خیابان موسی بن جعفر (ع) تا زورخانه در حال انجام می باشد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس علیرضا توانا اظهار داشت: بهسازی بلوار پیامبر اعظم (ص) در محدوده مذکور در راستای رفاه حال ساکنین بلوار و با اعتبار 500 میلیون ریال انجام می شود.

وی افزود: این عملیات بهسازی با هدف بهبود عبور و مرور شهری و ایجاد منظر و سیمای مناسب شهری و جلوگیری از آبگرفتگی اجرا شده است.

وی طول این پروژه را 500 متر دانست و اضافه کرد: در این پروژه اجرای سنگ چینی به مساحت 550 متر مربع، سنگ مالون به طول 400 متر و اجرای پله در سه قسمت معبر انجام شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری از 350 متر مکعب حجم خاکبرداری در این پروژه خبر داد و عنوان کرد: 200 متر مربع مساحت آسفالت پیاده رو و 200 متر طول جدول کشی نیز در این محدوده انجام گردیده است.

توانا از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی این پروژه خبر داد و ابراز امیدواری کرد با توجه به حجم کارانجام شده، این پروژه تا اواخر آبان ماه به پایان برسد.

لازم به ذکر است بهسازی آیلند بلوار امام رضا (ع) به طول 1400 متر نیز در حال انجام است که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.