EN

به مناسبت روز خبرنگارصورت گرفت/ دیدار شهردار بیرجند با خبرنگاران خاورستان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ شهردار بیرجند و جمعی از مدیران شهرداری به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار با خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی خاورستان دیدار و گفتگو کردند.

شهردار بیرجند در این دیدار، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت:رسانه‌های خراسان‌جنوبی مطالبی را که در جلسات بیان می‌شود بدون بیان برداشت شخصی وهیچگونه کم و کاستی بیان می‌کنند که این صفت خوب و ارزشمندی است.

مهندس محمد علی جاوید با اشاره به این‌که باید با مردم صادقانه برخورد کرد، افزود: از بی‌صداقتی‌ها باید کم شود و در جهت انجام کارها تلاش گردد چراکه مردم شاهد روند پیشرفت امور می باشند.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 50 دیدار مردمی با مردم بیرجند برگزار و به مشکلات آنها رسیدگی شده است.

شهردار بیرجند ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران مرکز استان ادامه داد: خبرنگاران در این دنیای پیچیده اطلاعات کاری سخت و طاقت فرسا دارند که برای اطلاع رسانی هایی که صورت می پذیرد جای تشکر و قدرانی دارد.

جاوید با اشاره به اینکه خبرنگار باید امانتدار، صادق، صریح و جامعه نگر باشد افزود: خبرنگار نقش مهمی در توسعه نگری و تصمیمات مسئولان ایفا می کند.

مدیر مسئول پایگاه خبری خاورستان نیز در این دیدار ضمن عرض خیرمقدم به شهردار بیرجند، گفت: بعضی از مسئولان وانمود به خدمت می‌کنند اما شهرداری بیرجند از هیچ خدمتی به مردم فروگذار نکرده است.

حسین خسروی اضافه کرد: مدیران رسانه با اقشار و ابعاد مختلف جامعه در ارتباط هستند و می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها در انجام اموربهره برد.