EN

تجدید انتخاب رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور

در سی و یکمین مجمع عمومی اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور که در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، اقای یدالله غلام پور با رای اعضای مجمع برای دومین بار به عنوان عضو هیئت مدیره اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور انتخاب گردیدند.

براساس اساسنامه این اتحادیه اعضاء هیئت مدیره مرکب از 7 نفر می باشند که دو نفر انتصابی از سوی رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور منصوب می شوند و 5 نفر انتخابی هستند که با آرائ اعضای مجمع عمومی انتخاب می گردند. در این راستا در دوره 4 سال گذشته، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی بیرجند با رای مجمع به عنوان عضو هیئت مدیره آن اتحادیه انتخاب و در این دوره نیز با رای مجمع تجدید انتخاب شدند.

اتحادیه اتوبوسرانیهای شهری کشور از اتحادیه های وابسته به سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور می باشد که وظایف ذیل را دنبال می کند.

۱.تدوین و برگزاری دوره های مختلف آموزشی برای مدیران و کارکنان و برپایی گردهمایی های ادواری بمنظور ارتقاء سطح علمی و تخصصی اعضاء ۲.برنامه ریزی و پشتیبانی جهت واگذاری و امور تصدی گری اتوبوسرانیها به بخش غیردولتی ۳.ارائه خدمات مشاوره ای و تخصصی در زمینه های مختلف از جمله بهینه سازی شبکه خطوط ۴.بررسی لازم در مورد تعیین نوع اتوبوس و نحوه واگذاری آن به شهرهای مختلف کشور در جهت ساماندهی ناوگان موجود اتوبوسرانیهای شهری از لحاظ تنوع اتوبوسهایی که در اختیار دارند.۵.برقراری ارتباط با کارخانه ها، شرکتها، سازمانها ، مراکز تجاری، خدماتی، داخلی و خارجی و قبول نمایندگی آنها جهت تحقق اهداف اتحادیها ۶.ارائه شیوه های جدید برای استفاده مطلوبتر از ناوگان و امکانات بخش غیردولت