EN

توسعه ماشین آلات شهرداری در راستای خدمت رسانی بهتر به شهروندان

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری؛ شهردار بیرجند با اشاره به خریداری ماشین آلات جدید، از آمادگی هر چه بیشتر شهرداری برای تسریع در اجرای پروژه های شهری خبر داد.

مهندس محمد علی جاوید با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی امکانات ماشین آلات شهرداری گفت: تجهیز خدمات موتوری به انواع ماشین آلات سبک و سنگین مکانیزه در راستای خدمت رسانی مطلوب از اولویت های مهم شهرداری بیرجند می باشد.
وی با تاکید بر تجهیز و به روز بودن ماشین آلات شهرداری اظهار داشت: ما معتقدیم بکارگیری این تجهیزات در انجام پروژه های خدماتی و اجرایی و نیز عمرانی سطح شهر نقش بسزائی داشته که این امر علاوه براینکه موجب تسریع در روند اجرای پروژه ها گردیده، در کاهش بهاء تمام شده آنها نیز موثر خواهد بود.
شهردار بیرجند با اشاره به خرید ماشین آلات جدید تصریح کرد : شهرداری بیرجند در راستای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی سطح شهر و نیز کاهش خطر پذیری، افزایش ایمنی و آمادگی مدیریت شهری، اقدام به خرید یک دستگاه بکهو لودر، یک دستگاه غلتک، ۲ دستگاه اسکید لودر، ۲ دستگاه بیل بکهو، 1دستگاه لودر، 2 دستگاه کشنده رنو، ماشین‌آلات سبک و بیل مکانیکی در سال های اخیر نموده است.
جاوید با تاکید بر نوسازی ناوگان موتوری شهرداری یادآور شد: شهرداری بیرجند در راستای تکمیل تجهیزات عمرانی خود با صرف هزینه ای معادل 28 میلیارد ریال نسبت به خرید این دستگاه ها اقدام نموده است.
وی با اشاره به اینکه این دستگاه ها از محل اعتبارات منابع داخلی سال 97 تا 99خریداری شده اذعان داشت: امیدواریم با خرید ماشین آلات جدید بتوانیم خدمات رسانی بهینه تری به شهروندان بیرجندی داشته باشیم.
شهردار بیرجند با بیان اینکه بهسازی ناوگان موتوری شهرداری در دستور کار بوده افزود: در همین راستا امور ماشین آلات شهرداری با استفاده از امکانات موجود خود اقدام به بازسازی 5 دستگاه ماشین آتش نشانی ،2 دستگاه نیسان ، یک دستگاه سم پاش و…. نموده است که بالغ بر 20 میلیارد تومان در خرید ماشین آلات صرفه جویی شده است .
جاوید در پایان ادامه داد: در حوزه حمل و نقل شهری نیز 30 دستگاه اتوبوس و مینی بوس با هزینه ای معادل 11 میلیاردو 500 میلیون تومان خریداری شد و در شرایط کرونایی همه تلاش شهرداری و سازمان‌های وابسته بر این بوده تا خدمات مناسبی به شهروندان ارائه شود.