EN

جشن های ویژه اعیاد قربان تا غدیر برگزار شد

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، همزمان با فرارسیدن هفته دولت و اعیاد سعید قربان تا غدیر، سلسله جشن هایی را با همین مضمون در بیرجند برگزار کرد.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند در حاشیه برگزاری این جشن ها گفت: حفظ آرمانهای نظام و انتقال اهداف بزرگ انقلاب اسلامی به نسل های آینده همراه با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در صدر وظایف سازمان قرار دارد.

مهندس محمدرضا قلاسی مود همزمانی هفته دولت با اعیاد سعید قربان و غدیر را به فال نیک گرفته و افزود: این سازمان برای ایجاد فضایی با نشاط در میان شهروندان نسبت به برگزاری سلسله جشن هایی در نقاط مختلف شهر اقدام نموده است.

وی اظهار داشت: سازمان فرهنگی اجتماعی با هدف بزرگداشت اعیاد بزرگ مسلمانان و دهه ولایت که از جایگاه خاصی در میان شهروندان برخوردار است در مناطق مختلف اقدام به برپایی برنامه های متعددی نموده است.

وی برگزاری این جشن ها را ارتقاء دهنده نشاط اجتماعی و معنوی شهروندان دانست و عنوان کرد: این جشن ها در بوستان های توحید، پروفسور بلالی مود و قلعه بیرجند برگزار گردیده است.

وی از مشارکت و همراهی شهروندان در جشن های دهه ولایت تقدیر کرد و اظهار داشت: این جشن ها با حضور هنرمندان استانی و به جهت رعایت عدالت فرهنگی در نقاط مختلف شهر برگزار شد.