EN

جلسه بررسی پروژه های قابل افتتاح شهرداری بیرجند در هفته دولت برگزار شد

شهردار بیرجند در این جلسه اجرای پروژه‌های عمرانی را گامی بلند برای توسعه و عمران شهری برشمرد و افزود: طرح‌های مختلف عمران شهری علاوه‌بر اینکه چهره‌ی شهررا دگرگون می‌کند اسباب رفاه و آسایش عموم شهروندان را با کاهش و روانسازی ترافیک در معابر شلوغ و پرتردد شهر، زیباسازی مبلمان و فضای سبز شهری و… به طور قطع فراهم می‌کند.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند مهندس محمد علی جاوید در ادامه اظهار داشت :  البته در این راه تعامل سازنده‌ی دستگاه‌های اجرایی در برطرف کردن مشکلات احتمالی ضروریست.

شهردار بیرجند  بازدیدهای میدانی از روند اجرای پروژه‌های شهری را در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها مهم دانست و گفت: اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی که با صرف بودجه قابل توجه شهرداری انجام می‌شود از اساسی‌ترین اقدامات بمنظور پیشرفت افق آینده‌ی شهر بیرجند است.

مهندس جاوید تصریح کرد: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام پروژه‌هایی را دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با اهتمام ویژه‌ی شورای اسلامی شهر بیرجند، پروژه‌ها در زمان‌بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.

سپس معاونین، مدیران و مسئولان شهرداری بیرجند درباره روند اجرای پروژه‌ های هفته دولت شهرداری از جمله بهسازی بلوارها و میادین، احداث پارکها، خط انتقال آب برای فضای سبز مهرشهرو …راهکارهایی  ارائه دادند و ضمن بررسی مشکلات ایجادشده در خصوص روند وضعیت پروژه‌ها اعم از تملکها، سرعت اجرای پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو،  بر لزوم اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری بیرجند  بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده، تاکیدنمودند.