EN

جلسه توجیهی و آموزشی پرسشگران ممیزی شهرداری برگزار شد

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری بیرجند گفت: بر اساس ماده 9 قانون عمران و نوسازی شهری، شهرداری ها موظفند هر 5 سال یکبار نسبت به ممیزی املاک سطح شهر اقدام نمایند که شهرداری بیرجند با هماهنگی شورای اسلامی شهر اقدام به این امر نموده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس مسلم قلی نژاد در حاشیه جلسه توجیهی و آموزشی پرسشگران ممیزی افزود: طرح ممیزی املاک با هدف جمع آوری اطلاعات املاک سطح شهر به منظور ایجاد «بانک اطلاعاتی املاک » اجرا مي شود كه اين طرح بخش هاي مختلفی از جمله برنامه ریزی، آبادانی، عمرانی، شهرنشینی اصولی و در آمدی ممیزی املاک شهر را در بر دارد.

وی با اشاره به اینکه اجراي طرح مميزي املاك شهري، مسير توسعه و پيشرفت را در سايه دست يابي به اطلاعات جامع هموار مي كند عنوان کرد: به همین منظور جلسه توجیهی و آموزشی پرسشگران ممیزی جهت آغاز فعالیت برگزار گردید.

مدیر فناوری اطلاعات شهرداری اذعان داشت: این پرسشگران با ارایه کارت شناسایی معتبر برای کسب اطلاعات لازم به محل سکونت و کسب شهروندان مراجعه خواهند کرد.

قلی نژاد از شهروندان درخواست کرد هنگام مراجعه مأموران اجراي طرح مميزي شهري، مداركي نظير سند مالكيت، فيش‌ آب، برق و گاز، پروانه ساختماني، پايانكار و مدارك شناسايي مالك را در اختيار پرسشگران ممیزی قرار دهند.

وی در پايان با آرزوی داشتن شهری زیبا و در خور شان مردم بیرجند، ابراز اميدواري کرد: با اجراي پروژه مميزي املاک شهر در تمام مناطق در آينده نزدیک، گام مهمی در راستاي تحقق شهرداري الکترونيکي و ارائه خدمات سريع و بهتر به شهروندان برداشته شود.