EN

در جلسه هم اندیشی پروژه های عمرانی مطرح شد

در جلسه هم اندیشی پروژه های عمرانی مطرح شد

تاکید بر اجرای دقیق و به موقع پروژه ها

شهردار بیرجند با تاکید بر اجرای پروزه های عمرانی در شهرداری گفت: یکی از نیازهای اصلی هر شهر شناسایی نیازها و برآورده کردن کمبودها می باشد که این امر مستلزم برنامه ریزی صحیح و انجام فعالیت های عمرانی در سطح شهر می باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز گذشته در جلسه هفتگی بررسی پروژه های عمرانی سال جاری شهرداری بیرجند افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، پروژه های خوبی برای شهر و شهروندان پیش بینی شده که امید است با هماهنگی و همت واحدهای مختلف شهرداری، این برنامه ها عملی شود.

وی توضیحاتی درباره روند اجرای پروژه های شهرداری بیرجنداز جمله خیابان جمهوری، وسایل بازی پارک، آسفالت مهررشهر، خرید تجهیزات ترافیکی، پارک سایت اداری، پارک بهجت، بهسازی بلوارهای سطح شهر و … ارائه داد.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با اولویت بندی پروژه های عمرانی، رضایت شهروندان را کسب و مشکلات را در کمترین زمان ممکن مرتفع نماییم.

شهردار بیرجند با تاکید بر رفع موانع پیش روی پروژه ها اظهار داشت: امیدواریم در این جلسات به خروجی خوبیکه در روند تسریع پروژه، مطلوب و تاثیرگذار باشد برسیم.

جاوید خواستار نظارت بیشتر جهت ارتقاء کیفی پروژه های جاری شد.

لازم به ذکر است در این جلسه، مصوبات جلسه قبلی مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای ادامه روند پروژه های عمرانی اتخاذ شد.