EN

خدمتگذاری و ارتباط نزدیک با مردم از مهمترین وظایف مسئولان است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ همزمان با دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای رسیدگی به مطالبات، پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات و ارتقاء رضایتمندی شهروندان، شصتمین جلسه ملاقات مردمی شهردار بیرجند روز جاری در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

شهردار بیرجند در حاشیه این جلسه اذعان داشت: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در راستای خدمتگذاری و ارتباط نزدیک با مردم که از مهمترین وظایف مسئولان است، این جلسه برای رسیدگی به برخی از مشکلات مردم که قابل حل شدن است تشکیل شد. 

مهندس محمد علی جاوید بیان کرد: در دیدارهای عمومی با شهروندان به بررسی مشکلات آنها پرداخته و سعی می کنیم در دیدار چهره به چهره پاسخگوی مطالبات آنها در چارچوب قانون باشیم.

وی با بیان اینکه نشست امروز در ایام دهه فجر بر اساس تکریم و پاسخ به مطالبات مردم است، گفت: اینگونه ارتباطات موجب همدلی و انسجام ملی و تحکیم مبانی انقلاب و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی می شود.

شهردار بیرجند با بیان اینکه برنامه ملاقات های مردمی هر هفته در شهرداری بیرجند برقرار است، اظهار داشت: عمده مراجعات شهروندان در خصوص مسائل شهرسازی، کمیسیون ماده صد، املاک، عمران و خدمات شهری و سایر موارد مربوط به امور شهرداری می باشد که در حد مقدور به مراجعه کنندگان پاسخ داده می شود.

شایان ذکر است در برنامه ملاقات مردمی سومین روز از دهه مبارک فجر به 41 مورد از درخواست های شهروندان پاسخگویی شد.