EN

در راستای زیباسازی بلوار های سطح شهر/گلکاری بلوار بهشتی و زکریای رازی انجام شد

به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند  و با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری، گلکاری بلوار بهشتی و زکریای رازی انجام شد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری به منظور تکمیل و توسعه کاشت نهال و گل کاری ، در حال تزئین و زیبا سازی میادین و فضاهای سبز شهری با کاشت گل های زینتی می باشد.

سرپرست سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری با بیان این مطلب افزود: : بازسازی و بازپیرایی فضاهای شهری با اولویت میادین و بلوارهای اصلی شهر، وجین علف هرز، هرس درختان و آرایش درختچه‌های سطح شهر نیز بزودی آغاز می‌شود. 

مهندس شاکری ایجاد محیط شهری مناسب و آرام،ایجاد نشاط وسرزندگی در بین شهروندان را نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست وعنوان کرد: در همین راستا گلکاری بلوار بهشتی و زکریای رازی با کاشت 6 هزار نشاء گل  و درختچه و با هزینه 300 میلیون ریال انجام گردید .

وی ایجاد محیط شهری مناسب و آرام، ایجاد نشاط و سرزندگی در بین شهروندان را نیز از دیگر اهداف اجرای گلکاری دانست و عنوان کرد: در طرح گلکاری این دو بلوار از گلها  و درختچه هایی نظیر رز، شمعدانی  ، پامپاس گراس ،شمشاد و  زرشک و سرو  تزئینی استفاده می‌شود، چرا که این گلهاکه در برابر شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.

شاکری در پایان اظهار داشت: تمام تلاش و توان خود را جهت ایجاد فضای زیبا شهری انجام خواهیم داد وامیدواریم شهروندان عزیز هم با تعامل وهمکاری با شهرداری، در ایجاد محیطی سبز و زیبا ما را یاری کنند.