EN

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خبر داد:

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خبر داد:مسابقات گل کوچک محلات برگزار می شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: اولین دوره مسابقات گل کوچک ویژه محلات بیرجند توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با همکاری کانون های مساجد در سطح محلات شهر بیرجند احیا و  برگزار می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدرضا قلاسی مود روز گذشته در دیدار با معاونت کانون های مساجد افزود:  در سالیان دور و در لیالی ماه مبارک رمضان ، نوجوانان و جوانان درکوچه های شهر و روستا به بازی فوتبال گل کوچک می پرداختند که متاسفانه این امر در سالهای اخیر ، منسوخ گردیده است.

وی اظهار داشت: برآن شدیم تا با ثبت نام از نوجوانان محلات، نسبت به احیا و برگزاری مسابقات گل کوچک در ایام تابستان اقدام نماییم.
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اشاره به اینکه این مسابقات با شرکت تیم های محلی برگزار خواهد شد یادآور شد: در بین جوانان محله ها استعدادهای ناب ورزشی خصوصاً در رشته فوتبال وجود دارد که اگر به این استعدادها بها داده شود در آینده شاهد درخشش این جوانان در عرصه های ملی خواهیم بود.

قلاسی مود با اشاره به اینکه با برگزاری این مسابقات خاطرات دهه های گذشته را زنده می کنیم اذعان داشت: مسابقات دوستانه گل کوچک محلات به منظور انسجام دوستی نوجوانان محل برگزار می شود.

وی اجرای مسابقات گل کوچک محلات را راهی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان دانست و اضافه کرد: با ابتکار در اجرای این مسابقات می توان جوانان محلات را سرگرم کرد.