EN

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری بیرجند خبر داد: درک شهروندان از مهم ترین وظایف سازمان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری بیرجند گفت: با تاکید بر تکریم ارباب رجوع به عنوان اولویت اصلی، درک شهروندان از مهم ترین وظایف این سازمان می باشد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس محمد محمد زاده روز جاری افزود: سازمان آرامستان های شهرداری بیرجند اهداف خود را بر اساس خدمات مربوط به کفن و دفن، ارائه خدمات مطلوب به منظور تسلی خاطر بازماندگان و اجرای خدمات فرهنگی دنبال می کند.

 وی افزایش رضایتمندی و آرامش خاطر مراجعین و  زائران اهل قبور را از دیگر اهداف این سازمان برشمرد و اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب برای مراسم مختلف در سطح آرامستان از جمله اقداماتی است که سازمان برای رفاه حال مراجعان اهل قبور در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها همچنین از کاشت درخت، درختچه، گلکاری و توسعه فضای سبز در محوطه آرامستان خبرداد و گفت: این مهم با هدف افزایش روحیه شهروندان و مراجعان اجرایی و ادامه آن در دستور کار می باشد.

محمد زاده بازسازی قبور، جدول گذاری، ایجاد پارکینگ و تسطیح مسیرهای عبوری شهروندان بین قبور و قطعه ها را از دیگر اقدامات سازمان در خصوص کسب رضایت شهروندان نام برد و اذعان داشت: امید است در آینده ای نزدیک شاهد اجرای اقداماتی در شأن شهروندان باشیم.