EN

رضایمندی شهروندان مهمترین هدف شهرداری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ روز گذشته  مهندس محمد علی جاوید شهردار بیرجند از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بازدید و جلسه ای مشترک با حضور ایشان ،  ریاست سازمان، معاون و کارکنان ستادی سازمان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مهندس جاوید ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: قطعا همکاری بهتر و بیشتر پرسنل این سازمان و ارائه طرحهای کاربردی در جهت بهبود و افزایش درآمدهای شهرداری و کاهش هزینه ها، شهرداری را در رسیدن به اهداف پیش رو و ارائه خدمات بهتر به همشهریان یاری خواهد نمود.
شهردار بیرجند ضمن ابراز رضایت ازعملکرد سازمان تصریح نمود:  عملکرد منظم و هماهنگ سازمان در انجام امور محوله رضایمندی شهروندان که مهمترین هدف پیش روی ماست را در پی خاهد داشت.
سپس ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) به بیان مشکلات واحدها و بخش های مختلف سازمان پرداخت و اظهار داشت:  درخواستها و پیشنهادهایی در راستای بهبود خدمات رسانی به همشهریان در حوزه حمل و نقل اتوبوسرانی،تاکسیرانی و بار و ساماندهی بهتر پارکینگ های طبقاتی و حاشیه ای  داریم که امیدواریم با عملی شدن این پیشنهادات بخش عمده ای از مشکلات در راستای خدمترسانی مطلوب به همشهریان مرتفع گردد.
وی در ادامه گزارشی از وضعیت درآمد و هزینه های سازمان در 5 ماه اول سال جاری ارائه نمود.
شهرداربیرجند در ادامه این دیدار از بخش ها و واحدهای مختلف سازمان از جمله انبار، تعمیرگاه و مهمان سرا بازدید نمود.