EN

سامانه پرداخت الکترونیک قبوض شهرسازی شهرداری بیرجند افتتاح شد

در راستاي سياست هاي دولت الكترونيك ، شهرداري و شهروند الكترونيكي سامانه یکپارچه پرداخت الکترونیک با تکیه بر قابلیت شناسه قبض و شناسه پرداخت برای فیش های صادره شهرداری بیرجند راه اندازی گردید و پرداخت قبوض و عوارض شهرداري بیرجند از طريق دستگاه هاي خودپرداز الكترونيكي بانك شهر ميسر گرديد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، طی مراسمی ظهر شنبه سیستم پرداخت الکترونیکی قبوض شهرسازی شهرداری بیرجند با حضور شهردار بیرجند، عضو شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرداری افتتاح شد.

گفتنی است این سامانه در راستای تکریم اربابرجوع و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان با همکاری بانک شهر و شهرداری بیرجند راه‌اندازی شده است.

شهردار بیرجند در حاشیه این مراسم گفت: با افتتاح این سامانه شهروندان می‌توانند قبوض شهرسازی خود از جمله قبوض درآمدی و نوسازی را به راحتی پرداخت کنند.

مهندس محمد علی جاوید ادامه داد: برای پرداخت قبوض شهرسازی این قبوض دارای شناسه شده است تا شهروندان بتوانند قبوض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

وی به مهمترین اهداف ایجاد و راه‌اندازی این سامانه اشاره کرد و افزود: سهولت خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه شهرسازی از مهم‌ترین اهداف برای راه‌اندازی این سامانه بوده است.

مدیر اداره آمار و فناوری شهرداری بیرجند نیز راه‌اندازی این سامانه را گامی مثبت برای جلوگیری از اتلاف وقت و بالا رفتن سرعت و دقت در پرداخت‌ها دانست و گفت: با ایجاد این سامانه فیش‌های درآمدی و نوسازی شهرسازی بعد از صدور به وسیله سیستم یکپارچه می‎توانند پرداخت شوند