EN

سکان شهرسازی مرکز استان در دستان یکی از جوان ترین مدیران شهری

دکتر حمید فخیم زاده در مردادماه امسال با دریافت حکم سرپرست معاونت معماری و  شهرسازی شهرداری بیرجند به عنوان جوان‌ترین معاون مهندس جاوید، منصوب گردید.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید اظهار داشت: رویکرد ما شایسته سالاری و انتخاب مدیران توانمند از بدنه شهرداری است بدیهی است این اندیشه با هدف ایجاد انگیزه ،چرخش نخبگان و ایجاد فرصت برای کارکنان متخصص شکل می گیرد و بی شک به ارتقاء و کارآیی بیشتر شهرداری می انجامد.

 وی اضافه کرد: ما دو رسالت داریم و آنچه برای ما در اولویت قرار دارد، انجام مطلوب کارها و فعالیت ها است، دوم پرورش نیروهای انسانی خوب است، ما باید به نیروها جسارت و شجاعت دهیم تا هر کسی با توجه به توانمندی هایش بتواند رشد کند و شرایط کاری خود را به بهترین شکل بهبود بخشد.

مهندس جاوید ادامه داد: با عنایت به این نکته که بیشترین مراجعات شهروندان به شهرداری در حوزه شهرساری می باشد و با هدف اصلاح فرآیند و ساختار شهرسازی، تسریع بخشیدن به امور، تکریم ارباب رجوع و حرکت در راستای تخصصی کردن این حوزه بر آن شدیم با استفاده از ظرفیت مدیران جوان، تحصیلکرده و با سابقه فعالیت تخصصی در مجموعه شهرسازی به پیشرفت این روند یاری رسانیم .

وی با اشاره عملکرد حوزه شهرسازی در ماههای اخیر عنوان کرد: بررسی و تعیین خط مشی برنامه اصلاحیه کلی به منظور تهیه طرحهای شهرسازی و معماری با توجه به احتیاجات فعلی و آتی شهر، اصلاح رویه جاری در اجرای ماده 101 قانون شهرداریها  تهیه اطلس تقسیمات فضایی شهر بیرجند، پیگیری تعهدات شهرداری در سالیان گذشته ، اصلاح طرح تفصیلی در محدوده های مختلف شهری مانند محدوده پلاک ثبتی 246  معروف به اراضی موسوی، اراضی 5/22 هکتاری معصومیه  و …از جمله اقدامات این حوزه می باشد.

شهردار بیرجندتصریح نمود: تولید و بارگذاری لایه های متعدد  جی آی اس در سامانه شهرسازی و راه اندازی سامانه های املاک شهرداری و صنوف   از جمله دیگر اقدام های درخور تامل در حوزه شهرسازی بوده است.

جاویددر پایان گفت: امیدواریم همه همکاران با تعامل و همکاری در خدمتگزاری به شهروندان پیشگام باشند و در نگهداشت شهر که صرفا به خدمات شهری منتهی نمی شود، جدیت و پشتکار داشته باشند.