EN

شهردار بیرجند از شایستگی های کادر درمان تقدیر کرد

شهردار بیرجند در نشستی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ضمن تشکر از زحمات کادر درمان در شرایط موجود گفت: شایستگی های شما عزیزان با الفاظ قابل تقدیر نمی باشد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، این جلسه روز گذشته برای اتخاذ تصمیم در خصوص پرداخت بدهی های دانشگاه علوم پزشکی به شهرداری و قرارداد جمع آوری زباله ها برگزار شد.

محمد علی جاوید اظهار داشت: در جلسات متعدد با سایر دستگاهها، موضوع بدهی ها را حل و فصل نموده ایم اما در خصوص بدهی های دانشگاه علوم پزشکی هنوز به نظر قطعی نرسیده ایم.

وی افزود: پروژه های جدید، برنامه هایی هستند که مربوط به مطالبات قبلی نمی باشند بنابراین هیچ پروژه ای را بلاتکلیف نخواهیم گذاشت.

شهردار بیرجند با اشاره به اینکه شهرداری ماهیانه حداقل مبلغ یک میلیارد تومان بابت هزینه های پسماند شهر پرداخت می کند عنوان کرد: مجموعه بزرگی در سایت پسماند در حال اجرا می باشد و هزینه های مربوط به جمع آوری پسماندها بر اساس تصویب شورای اسلامی شهر اخذ می گردد.

جاوید تصریح کرد: شهروند مداری و کسب رضایت شهروندان و تلاش بر توسعه شهر از اهداف شهرداری می باشد.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز در این جلسه با درود بر روح شهدای عرصه سلامت، خداقوت به مدافعین سلامت و تشکر از نگاه مثبت شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا در پروژه های جدید حق و حقوقات شهرداری را پرداخت نموده و تمامی موارد مربوط به پروژه های جدید را پرداخت نماییم.

وی هدف دانشگاه را قطعا بر تعامل با شهرداری بیرجند عنوان کرد.

در ادامه این جلسه بر مواردی در خصوص ساخت دانشکده دندانپزشکی تاکید شد.