EN

شهردار بیرجند خبر داد:

آسفالت تمامی معابر خاکی شهر تا پایان آبان ماه

شهردار بیرجند گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در چهار ماه اول سال بیش از نه هزار تن آسفالت تولید نموده که تاکنون 60 هزار متر مربع از معابر شهر بیرجند آسفالت، روکش و لکه گیری شده است.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، محمد علی جاوید اظهار داشت: برابر قولی که قبلاً به شهروندان داده شده آسفالت معابر خاکی شهر که به دلیل عدم اجرای شبکه های زیرساختی تاکنون انجام نشده بود به طور ویژه در دستور کار سازمان عمران قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه این معابر عمدتاً در شمال شهر و مناطق کمتر برخوردار واقع شده عنوان کرد: معابر خاکی معصومیه پایین شامل خیابان های نیستان و بهارستان، معابر خیابان تلاش در معصومیه بالا، حاشیه میدان آیت ا… عبادی، خیابان خلیج فارس 4 و فرعی های آن، غفاری 24 و 26 و معابر خیابان سلمان و شرافت در این ۴ ماهه آسفالت شده است.
شهردار بیرجند خاطر نشان کرد: روکش آسفالت خیابان های مطهری، پاسداران تقاطع بیمارستان تامین اجتماعی، مدرس چهار راه سیلو، تقاطع 15 خرداد و پاسداران، بلوار غدیر، میدان تمنای باران، میدان آزادی و … نیز در چهار ماه اول سال انجام شده است.
جاوید اظهار امیدواری کرد با توجه به تفاهم نامه ای که با شرکت آب وفاضلاب برای اجرای شبکه آب و فاضلاب این معابر منعقد شده در صورت انجام تعهدات این شرکت، تمامی معابر خاکی این شهر تا پایان آبان ماه آسفالت خواهند شد.