EN

شهردار بیرجند در دیدار با اعضای کانون هنرمندان: شهرها نیازمند توسعه فضای فرهنگی

شهردار بیرجند گفت: شهرها نیازمند توسعه فضای فرهنگی و حفظ امنیت آنها هستند.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمدعلی جاوید روز گذشته در نشستی با اعضای کانون هنرمندان استان بر ضرورت گفتگو با هنرمندان برای کاهش معضلات و چالش های فرهنگی تاکید کرد.

وی افزود: با همکاری و تعامل دوسویه می توانیم فعالیت های فرهنگی و هنری را در شهر گسترش داده و در جهت بهبود شرایط گام برداریم.

وی خواستار همراهی و همکاری جامعه فرهنگی و هنری با شهرداری بیرجند شد و خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم بیشتر از گذشته از نظرات هنرمندان استان در زمینه های شهری و شهرنشینی بهره مند شویم.

شهردار بیرجند اظهار داشت: از آنجا که فرهنگ و هنر ضروری ترین شاخص زندگی شهری امروزه محسوب می شود این شاخص باید شهر و شهروندانش را برخوردار از امید، مشارکت و شکوفایی نماید.

جاوید در ادامه با اشاره به درخواست اعضای کانون مبنی بر اختصاص مکانی جهت کانون هنرمندان عنوان کرد: شهرداری ، ساختمان پارک توحید را جهت بهره برداری فرهنگی تجهیز نموده و در اختیار کانون هنرمندان استان قرار می دهد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار، اعضای کانون هنرمندان با اهداء لوح تقدیر و کتاب از زحمات شهردار بیرجند در حمایت از هنرمندان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.