EN

شهردار در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند اعلام کرد

طرح جامع مطالعات ترافیک بیرجند با تایید شورای ترافیک استان اجرایی می شود

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ، شهردار بیرجند در جلسه شورای اسلامی شهر بیرجند با اشاره به روند انجام مطالعات طرح جامع ترافیک بیرجند گفت: برای انجام مطلعات طرح جامع ترافیک بیرجند در سال های گذشته قرار دادی با مشاور منعقد شده بود اما به دلیل این که شهرداری به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده بود ، اقدام عملی در این زمینه انجام نشد تا این که از 20 ماه قبل با درخواست شورای شهر و حساسیتی که در این زمینه بود پیگیری این کار آغاز شد.

به گفته محمد علی جاوید، مشاور تاکنون چند مرتبه نظرات خود را در این مورد ارائه کرده ولی دستگاه های اجرایی نظر خود را در این خصوص بیان نکرد ند و این امر سبب شد تا طرح مد نظر تا بهمن ماه سال گذشته مصوب نشود .

وی افزود: در نهایت در اواخر سال گذشته طرح جامع مطالعات ترافیک شهر بیرجند نهایی شد و همه مستندات به فرمانداری ارائه گردید اما از آن زمان تا کنون جلسه ای برای بررسی این طرح برگزار نشده است. 

شهردار بیرجند اعلام کرد: در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مقرر شد این هفته جلسه نهایی بررسی طرح مطالعات ترافیک شهر بیرجند برگزار شود که در صورت تایید آن در شورای ترافیک استان مراحل اجرایی این طرح با هماهنگی پلیس راهبر عملی خواهد شد.

جاوید در این جلسه که معاون هماهنگی فرماندهی انتظامی و رئیس پلیس راهبر حضور داشتند از تعامل کم نظیر موجود بین شهرداری و فرماندهی یگان ویژه و پلیس راهبر در انجام امور شهری تشکر کرد.