EN

طرح زیباسازی پیاده راه خیابان جمهوری بیرجند کلید خورد

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری بیرجند گفت: طرح زیباسازی پیاده راه خیابان جمهوری بیرجند در مرحله اول از سمت میدان امام تا سه راه اسدی کلید خورد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، مهندس علی عدل اظهار داشت: طرح بزرگ و زیبای ایجاد پیاده راه خیابان جمهوری از میدان آزادی تا میدان امام حسین (ع) به طول 3400 متر به صورت رفت و برگشت اجرا خواهد شد که در مرحله اول اجرای پیاده رو از میدان امام تا سه راه اسدی آغاز شد.

وی با بیان اینکه برای مرحله اول طرح، 2 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، افزود: این طرح در مجموع حدود 6 میلیارد تومان هزینه دارد که از محل اعتبارات داخلی شهرداری اختصاص می یابد.

معاون امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک خاطر نشان کرد: مرحله اول اجرای این طرح از میدان امام به سمت سه راه اسدی و برعکس، در صورت امکان تا تیر ماه به پایان می رسد و در مرحله بعد اجرای پیاده رو از میدان آزادی تا میدان امام و سپس از سه راه اسدی تا میدان امام حسین (ع) اجرا می شود.

عدل اضافه کرد: اجرای جدول، پوشش جوبه، سنگفرش و فضا سازی محیطی مناسب، نصب المانهای برقی، نورپردازی و ایجاد فضای سبز زیبا به گونه ای در این مسیر طراحی شده تا شهروندان و گردشگران بتوانند از فضای زیبای آن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبار و نبود مشکل پس از اتمام مرحله اول،  مرحله دوم این طرح شامل مسیر پیاده رو از میدان آزادی تا میدان امام و تا پایان سال اجرا می شود.