EN

عدم تغییر در هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر برای چهارمین سال متوالی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بیرجند برای چهارمین سال متوالی بدون تغییر باقی ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند اظهار داشت: برای چهارمین سال متوالی اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با همان ترکیب روز اول، اعضای هیئت رئیسه خود را مجددا انتخاب نمودند.
دکتر ابراهیم تقی زاده از اعضای این شورا خواست تا با همدلی، وفاق و وحدت، امور محوله را در سطح شهر بیرجند پیش ببرند.
وی عدم تغییر در هیئت رئیسه و کمیسیونهای شورا را برای چهارمین سال متوالی نشان از انسجام، هماهنگی و کارآمد بودن این شورا دانست که این اتفاق در سطح شوراهای کشور که سالانه اعضای هیئت رئیسه آنها جابجا می شوند کم نظیر است.
رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند ابراز امیدواری کرد این وحدت رویه همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم بیشتر از گذشته در مسیر توسعه و تحول و شکوفایی شهر گام برداریم.
تقی زاده خاطر نشان کرد: تامین منافع شهر با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی امکان پذیر است و شورای اسلامی شهر و روستا باید ارتباط مردم با دستگاه‌های اجرایی را تقویت کرده و از مشکلات مردم در نهادهای اجرایی و اجتماعی بکاهند.
وی شوراهای اسلامی را بالاترین نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: هر چه همفکری، هم اندیشی و خرد جمعی اعضای شوراهای اسلامی بیشتر باشد زمینه توسعه همه جانبه شهر مهیاتر و هموارتر می شود.
لازم به ذکر است در این ترکیب دکتر ابراهیم تقی زاده به عنوان رئیس، فاطمه زهرا هلال بیرجندی نائب رئیس و دکتر علیرضا محمودی راد به عنوان منشی انتخاب شدند.