EN

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی: شهرداری بیرجند در برگزاری کنگره 2000 شهید استان سنگ تمام گذاشت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی و هیأت همراه با حضور در شهرداری از زحمات شهردار بیرجند تقدیر کرد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در این دیدار ضمن قدر دانی از شهرداری بیرجند اذعان داشت: مدیریت شهری در برگزاری کنگره 2000 شهید استان سنگ تمام گذاشت.

سردار قاسمی ضمن اعلام حمایت از فعالیت های شهرداری بیرجند از اقدامات شهرداری در به سرانجام رساندن پروژه های زیرساختی در این شهر تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: با اجرای پروزه های زیباسازی در سطح شهر و بهسازی آیلندها، برنامه های کاهش مصرف آب، بازگشایی طرح فرزان و … توسط شهرداری بیرجند بر خود وظیفه می دانم با حمایت همه جانبه، از تلاشهای بی دریغ مدیریت شهری قدردانی نمایم.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح محله بندی شهر بیرجند توسط شهرداری خاطر نشان کرد: این اقدام شهرداری با زنده نگه داشتن فرهنگ محلات بسیار با ارزش می باشد.

سردار قاسمی خواستار تمرکز بر انجام فعالیت ها در شمال شهر بیرجند که در توسعه شهری محرومیت دارند شد.

شهردار بیرجند نیز در این نشست از مجموعه هماهنگ کننده کنگره 2000 شهید استان در برگزاری منظم و سازماندهی شده این کنگره قدردانی و تشکر نمود.

مهندس محمد علی جاوید سپاه را نهادی کاملاً مردمی و از جنس مردم دانست که فعالیت های این مجموعه با مشارکت شهروندان انجام می شود.

وی انرژی و تمرکز شهرداری بیرجند را در سال 98 در نواحی کم برخوردار شمال شهر اعلام کرد و افزود: اجرای هم زمان چندین پروژه بزرگ از جمله اجرای سایت زباله، چهارشنبه بازار جدید، فرهنگسرای صیاد شیرازی، بهسازی خیابان جمهوری، پارک خطی بلوار پیامبر اعظم (ص)، پارک کانال مهرشهر، باغ ایرانی و میدان بزرگ اجتماعات در شهرداری بیرجند در حال انجام و پیگیری می باشد.

جاوید با اشاره به ادامه زیباسازی آیلندهای سطح شهر، هدف از اجرای این عملیات عمرانی را بهسازی و زیباسازی، استفاده از مصالح بومی و اصلاح سیستم آبیاری تحت فشار عنوان کرد.