EN

فعالیتهای شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری بیرجند در کاظمین

فعالیتهای شبانه روزی  نیروهای خدماتی شهرداری بیرجند در کاظمین مورد توجه ویزه سفیر ایران در کشور عراق قرار گرفت.

 

طی مراسمی  توسط ستاد عتبات خراسان جنوبی از پرسنل خدماتی شهرداری بیرجند  که در ایام اربعین حسینی  در کاظمین فعالیت  داشتند تقدیر شد  .

رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی در مراسم تقدیر از پرسنل خدماتی شهرداری بیرجند که در نماز خانه شهرداری برگزار شد گفت: :علارقم کمبود امکانات،فعالیت   شبانه روزی نیروهای شهرداری بیرجند در شهر کاظمین عراق مورد توجه ویژه سفیر ایران در کشور عراق قرار گرفت.

سرهنگ جویند افزود: صحنه اربعین برای همه جذاب است و انسان در شرایط عادی طعم انواع غذاها برایش فرقی نمی کند ولی این غذا اگر در مراسمات امام حسین (ع) پخت شود آنقدر خوش طعم هست  که مردم آن را برای تبرک می برند.

وی گفت : کار کردن هم همین طور است که اگر در شرایط عادی باشد بعد از ساعاتی خستگی وجود انسان را فرا می گیرد ولی برای امام حسین (ع) کار کردن هیچ تاثیرو معنی ندارد .

وی تصریح کرد :سفیر ایران در کشور عراق از خدمات پرسنل شهرداری بیرجند رضایت کامل را داشت به طوری که شخصا با معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند دیدار و از تلاش  ارزنده نیروهای خدمات قدر دانی فراوان نموده است.

 

رئیس ستاد عتبات استان اظهار داشت :من از نزدیک شاهد فعالیت پرسنل شهرداری بیرجند در کاظمین بودم که واقعا کار کردن شبانه روزی نیروها خستگی ناپذیر بود وقابل قیاس با کار کردن در وضعیت عادی نبود.

وی با بیان این بتوانیم در سال آینده با امکانات بیشتر و برنامه ریزی لازم خدمت بهتری به زائرین اربعین حسینی داشته باشیم افزود:استان خراسان جنوبی هم در بحث باز سازی و هم اربعین مقام اول کشور را به دست آورد در صورتی که خراسان جنوبی از استانهای محروم کشور می باشد .

در پایان از نیروهای خدماتی شهرداری  که در اربعین حسینی در شهر کاظمین فعالیت داشتند تقدیر شد.