EN

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند خبر داد: میادین شهری زیبا می شوند

مدیر منطقه دو شهرداری بیرجند گفت: با توجه به اهمیت وجود میادین در سطح شهر، بهسازی برخی میادین شهری توسط اداره عمران منطقه دو شهرداری در حال انجام می باشد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس مهدی حدیدی نژاد روز جاری در بازدید از روند پیشرفت بهسازی و زیباسازی میادین شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه میادین یکی از عناصر اصلی شالوده شهر می باشند و نقش موثری در رفع معضلات ترافیکی دارند تدابیر لازم برای بهسازی میادین در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه میادین یکی از تاثیرگذارترین فضاهای شهری در ذهن شهروندان است اضافه کرد: بهسازی میادین سطح شهر به ترتیب اولویت در دستور کار منطقه دو قرار گرفت.

وی اذعان داشت: بهسازی میدان ولایت سجادشهر با پیشرفت فیزیکی 70 درصد شامل اجرای آب نما، باکس فضای سبز، جدول کشی دور میدان به طول 90 متر و نورپردازی آن در حال انجام می باشد.

مدیر منطقه دو در ادامه از اتمام عملیات بهسازی میادین امام جعفر صادق (ع) و سیدالشهدا (ع) با اعتباری معادل 300 میلیون ریال و نورپردازی و تعویض جداول اطراف این میادین به طول 190 متر خبر داد.

حدیدی نژاد از بهسازی فضای سبز مفتح 39 با اجرای زمین ورزشی، تعداد 15 سکو، کف سازی قسمتی از آن، هره چینی دور درختان موجود و اجرای فضای ورزش و بازی در این فضای سبز یاد کرد.

لازم به ذکر است آب نمای پرده ای انتهای خیابان غفاری با هزینه کرد 200 میلیون ریال انجام شده و اجرای آب نمای بلوار بهشتی نیز پایان یافته است.