EN

مرکز علمی کاربردی شهرداری پیشقدم در آموزش مجازی کارکنان شهرداری ها در استان

دوره های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری استان به صورت مجازی توسط مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری بیرجند برگزار می گردد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مدیر مرکز علمی و کاربری شهرداری بیرجند با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای مردادماه دوره های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری های استان و دهیاران، به صورت مجازی از طریق سامانه آنلاین آموزان و در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و صیانت از سلامت کارکنان شهرداری ها برگزار می شود.

مهندس ابراهیم جان آور اظهار داشت: دوره های آموزشی با هدف ارتقاء توان علمی و مهارت های فنی، افزایش آگاهی کارکنان با وظایف شغلی و همچنین آشنایی با وظایف و تشکیلات دهیاری ها و شوراها برگزار می گردد.

مدیر مرکز علمی و کاربردی شهرداری بیرجند اظهار داشت: مرکز علمی و کاربردی شهرداری بیرجند اولین مرکز آموزش ضمن خدمت در استان می باشد که 100 درصد دوره های آموزشی تخصصی و عمومی را به صورت مجازی برگزار می نماید.

وی تصریح نمود: اجرای این طرح بر اساس دستورالعمل سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور می باشد که با بروزرسانی تجهیزات سامانه فعال گردیده و فرآیند حضور و غیاب به صورت هوشمند نیز انجامی می شود. همچنین سامانه در بستر نرم افزار  SKY ROOM بدون نصب نرم افزار های جانبی بر روی سیستم امکان ورود برای همه کاربران را محیا می سازد.

جان آور افزود: دوره های برگزار شده به صورت مجازی آداب و اسرار نماز، مواد مخدر و پیامدهای سوء آن، عفاف و حجاب و امنیت و تحکیم خانواده، بهداشت عمومی و تخصصی، امنیت شبکه و دوره پیشرفته ICDLویژه شهرداری های استان به مدت 31 هزار نفر ساعت می باشد.

به گفته وی دوره های ساخت و ساز و رسیدگی به تخلفات ساختمانی، مدیریت مالی در دهیاری ها، مدیریت تعاونی  دهیاری ها  ویژه دهیاران استان ، شوراهای اسلامی استان و مدیران عامل تعاونی دهیاری ها با همکاری دفتر امور روستایی و شوراها استانداری نیز به مدت 20 هزار نفر ساعت   برگزار گردیده است.

لازم به ذکر است برگزاری بیش از 50 دوره آموزشی به صورت مجازی تا پایان سال با مجوز سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و بر اساس سرفصل های آموزشی متناسب با کارکنان در دستور کار مرکز علمی و کاربردی شهرداری بیرجند می باشد.