EN

معاون شهرسازی و معماری شهرداری بیرجند خبر داد:

معاون شهرسازی و معماری شهرداری بیرجند خبر داد:آغاز عملیات ممیزی در سطح منطقه دو

معاون شهرسازی و معماری شهرداری بیرجند اظهار داشت: به استناد ماده 9 قانون نوسازی و عمران شهری و مجوز شماره 2394 مورخ 16/11/97 شورای اسلامی شهر، طرح ممیزی املاک شهری از تاریخ 1/5/98 با هدف دست یابی به اطلاعات به روز در سطح منطقه دو شهرداری اجرا می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر حمید فخیم زاده عنوان کرد: ممیزین املاک با ارائه کارت شناسایی عکسدار ممهور به مهر شهرداری، به منازل مسکونی، واحدهای تجاری یا صنفی مراجعه نموده و در حضور مالکین، ملک را ممیزی می  نمایند، همچنین برابر برنامه ریزی صورت گرفته، زمان بندی ممیزی هر محله مشخص و از طریق تبلیغات محیطی به اطلاع شهروندان رسیده است.

وی یادآور شد: کامل کردن اطلاعات ملکی و صنفی ملک علاوه بر اینکه بر برنامه ریزی شهری اثرات مثبتی خواهد داشت به منزله شناسنامه و برگه هویتی برای ملک در شهرداری، خواهد بود.

معاون شهرسازی و معماری پس از اظهار تشکر و قدردانی از شهروندان از ایشان خواست تا در هنگام مراجعه مأموران اجرای طرح ممیزی شهری، مدارکی نظیر سند مالکیت، فیش‌ آب، برق و گاز، پروانه ساختمانی، پایان کار و مدارک شناسایی مالک را در اختیار اجراکنندگان طرح قرار دهند و با ماموران اجرای این طرح حداکثر همکاری لازم را معمول نمایند و در صورت نیاز جهت احراز هویت این ماموران، با شماره تلفن های 3-32222200 تماس حاصل نمایند.