EN

نگاه مشترک استانداری و شهرداری، توسعه استان و شهر بیرجند

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بیرجندبا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی دیدار کردند.

شهردار بیرجند ضمن تبریک انتصاب ایشان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر بیرجند یک مجموعه علمی و فرهنگی به دور از مسایل سیاسی می باشد که تنها هدف آنها خدمت رسانی به شهروندان و رضایتمندی مردم می باشد.

مهندس محمد علی جاوید یادآور شد: نتیجه حاصل از بازخورد نظرات مردمی، در مجموع رضایتمندی آنها را از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر می رساند.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی هیچ گونه کمک دولتی دریافت نمی کنیم خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر ارائه خدمت خالصانه و بی منت به شهروندان می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی؛ مختصری از فعالیت های شورا و شهرداری را در دور پنجم شورا اعلام کرد.

دکتر ابراهیم تقی زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با آراء بالای شهروندان به شورا وارد و از محبوبیت خوبی برخوردار می باشند اعلام آمادگی می کنیم با تمام توان در خدمت شهر و شهروندان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار با تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر ادامه داد: آنچه در این شورا نسبت به شوراهای دیگر مشهود می باشد ترکیب علم، تخصص، تجربه و سابقه اعضای شورا می باشد که این امر کارایی شوراها را افزایش می دهد.

ناصر خوش خبر با اشاره به صحبت شهردار مبنی بر بدهی های شهرداری بیرجند از ادارات، افزود: در این خصوص باید تعهداتی برای ادارات ایجاد شده و بدهی ها طی یک برنامه زمان بندی شده از آنها اخذ گردد.

وی خاطر نشان کرد: نگاه مشترک مجموعه های استانداری و شهرداری، توسعه استان و شهر بیرجند می باشد که برای رسیدن به این مهم، همکاری لازم با مجموعه مدیریت شهری خواهیم داشت.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. اهم موارد مطروحه از سوی اعضای شورا کمبود منابع مالی، بحث 450 هکتاری ارتش، بند دره، هزینه کرد درآمدهای بنیاد مستضعفان در شهر بیرجند و … می باشد.