شهردار بیرجند گفت: اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری، ایجاد ارتباط دوسویه و آشنایی بیشتر با معضلات و مشکلات شهر برای تصمیم گیری جهت رفع آنها از اهداف برگزاری دیدارهای مردمی است.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز دوشنبه در پنجاه و چهارمین ملاقات عمومی با شهروندان افزود: می بایست تکریم ارباب رجوع در دستور کار مدیران شهرداری قرار داشته باشد و برگزاری جلسات ملاقات های مردمی به طور مستمر، از جمله اقداماتی است که در جهت تحقق این امر مهم صورت می پذیرد.

وی افزود: در این ملاقات ها خواسته شهروندان در کوتاه ترین زمان بر اساس قانون، پیگیری شده و مدیران با ریشه یابی مشکلات، راهکارهای لازم برای حل آنها ارائه می نمایند.

گفتنی است در این نشست که در سالن جلسات شهرداری بیرجند برگزار گردید مسایل، مشکلات و درخواست 35 شهروند بیرجندی با حضور معاونین و مدیران مناطق شهرداری رسیدگی شد.

نقشه شهر

راه های ارتباطی

سامانه ارتباط مردمی : 137

سامانه پیامک شهرداري : 30007807

تلفن شهرداری مرکز:3-05632222201   فکس : 05632215011

تلفن روابط عمومی:05632215008  

فکس روابط عمومی:05632229330

پست الکترونیک : ravabet@birjand.ir

آدرس : بیرجند - میدان ابوذر - شهرداری بیرجند

                                                  

Shahrdari_birjand@                               

mohammadali.javid_official