EN

بازدید میدانی معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از وضعیت نظافت سطح شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ معاون خدمات شهری به همراه اعضاء کمیته نظارت بر خدمات شهری  از وضعیت نظافت محلات  شهر بازدید کرد و دستورات لازم در جهت بهبود و رسیدگی هر چه بیشتر در حوزه نظافت و خدمات شهری را صادرنمود.

در این بازدید ضمن بررسی نحوه انجام نظافت در این محلات و تذکر به پیمانکار برای انجام هر چه صحیح وظایف خود، دستوراتی در خصوص بهبود نظافت سطح معابر، جمع‌آوری مستمر زباله‌ها، نصب زیرمخزنی‌ها، شستشوی باکس‌های زباله و محل اطراف آن، لایروبی و رفع گرفتگی انهار و جداول و دیگر مسائل صادر شد.

 

مهندس محمد محمد زاده در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به افزایش دمای هوا و ورود به فصل تابستان اظهار داشت: با توجه به گرمای هوا  و بیماری کرونا به هیچ عنوان نباید خللی در رفت و روب و جمع آوری زباله ها بوجود آید و بایستی برای جلوگیری از ایجاد شیرابه، ایجاد بوی نامطبوع و انتقال آلودگی به صورت مستمر نظارت و اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

وی افزود: علی رغم اینکه برخی شهروندان زباله و پسماند تولیدی خود را در سطح معابر و جداول رها می‌کنند و ما نیز خواستار رعایت این موضوع از سوی شهروندان محترم هستیم اما نباید این موضوعات خللی در کیفیت نظافت محلات و معابر به وجود آورد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند بیان داشت: در این بازدیدها که توسط کمیته نظارت بر خدمات شهری به صورت ماهیانه در چندین نوبت صورت خواهد پذیرفت،  تمهیدات لازم برای بهبود وضعیت نظافت سطح شهر اتخاذ می گردد  زیرا ارائه خدمات شهری جزو حقوق طبیعی شهروندان است که بایستی از سوی تمامی پرسنل خدمات شهری نسبت به آن همت مضاعفی شود.