EN

گلکاری بلوار جوادیه انجام شد

به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بیرجند  و با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری، گلکاری بلوار جوادیه انجام شد.

 

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند ؛ سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری به منظور تکمیل و توسعه کاشت نهال و گل کاری ، در حال تزئین و زیبا سازی میادین و فضاهای سبز شهری با کاشت گل های زینتی می باشد.

سرپرست سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری با بیان این مطلب افزود: :برای ایجاد محیطی جذاب و با نشاط جهت استفاده شهروندان ،فعالیتهای گسترده ای در زمینه درختکاری،هرس کاری و گل کاری در پارکها،بلوارها و میادین سطح شهر توسط این سازمان در حال انجام است.

 

مهندس شاکری ایجاد محیط شهری مناسب و آرام،ایجاد نشاط وسرزندگی در بین شهروندان را نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح دانست وعنوان کرد: در همین راستا گلکاری بلوار جوادیه با کاشت ده هزار نشاء گل  و درختچه  انجام گردید.

وی با اشاره به تولید گلهای دائمی، پوششی و درختچه های زینتی افزود: گلکاری بلوار جوادیه با کاشت حدود ده هزار نشاء گل و درختچه از انواع شمعدانی،ناز فرانسوی، پامپاس گراس و سرو زینتی و با هزینه ای بالغ بر 120 میلیون ریال  انجام شد.

وی در پایان از شهروندان تقاضا کرد با توجه به فواید فضای سبز و اثربخشی آن در زیبایی سیمای شهری و تاثیرات مثبتی که گل ها در روحیه شهروندان دارد در حفظ و نگهداری گل هاکوشا باشند و در نگهداری این فضاها با سازمان سیما، منظر و فضای سبز  شهرداری همكاری کنند.