EN

آسفالت معابر خاکی مهرشهر سرعت بیشتری گرفت

بیش از 28 هزار متر مربع از معابر خاکی مهرشهر در 6 ماه اول سال 1400 آسفالت شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ؛ سرپرست شهرداری بیرجند با اعلام این مطلب اظهار کرد: ارائه خدمات از سوی شهرداری به شهروندان در شمال و جنوب شهر متناسب و به طور یکسان انجام می شود.
مهندس علی عدل با اشاره به اینکه هدف و برنامه اصلی شهرداری بیرجند، شهری بدون کوچه خاکی است گفت: طبق برنامه ریزی همه خيابان ها و كوچه هاي بیرجند از نعمت آسفالت بهره مند خواهند شد و این اقدامات در راستای تأمین امنیت و تسهیل تردد شهروندان و ساماندهی وضعیت معابر شهری در حال اجراست.
به گفته وی توجه به کیفیت معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر تاثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر خواهد داشت، از این رو اهمیت و ضرورت اجرای آسفالت جهت تامین رفاه شهروندان، بسیار مهم و ضروری است.
عدل جلب رضایت شهروندان را مهمترین اولویت شهرداری عنوان و خاطر نشان کرد: ساماندهی و بهسازی وضعیت نامناسب آسفالت خیابان ها و معابر اصلی و فرعی شهر تمام تلاش شهرداری است و از این حیث نقصانی در شهر وجود نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه در سال جاری بسیای از معابر خاکی مهرشهر آسفالت شده است ، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 28هزار متر مربع از معابر مهرشهر آسفالت گردیده است.
عدل تصریح کرد: آسفالت بلوار همت، معابر شهید شوشتری، معابر امیرکبیر و فرعی های آن ، خیابان دکتر حسابی، معابر ابن سینا و فرعی های آن، خیابان الهیه،ابوذر غفاری، لاله، عمار، حر و ……. از ابتدای سال تا کنون انجام شده است.
سرپرست شهرداری بیرجند ادامه داد: در روزهای اخیر عملیات اجرایی آسفالت معابر خاکی مهرشهر از خیابان ابوذر غفاری و لاله ،حر و عمار انجام پذیرفته است.

وی با اشاره به اینکه با آسفالت معابر خاکی در شمال شهر عملا شاخص های شهری و تندرستی افزایش می یابد یادآور شد: آسفالت معابر خاکی مهرشهر بیرجند از درخواست های ساکنان این منطقه بوده که به دلیل عدم اجرای شبکه فاضلاب شهری تا مدتی امکان پذیر نبوده است.
عدل در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری آمادگی دارد در صورت اجرای شبکه آب و فاضلاب در مهرشهر تمام معابر خاکی مهرشهر را آسفالت نماید.