EN

آغاز عملیات رنگ آمیزی جداول سطح شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ به منظور ایجاد چهره ای متناسب با زیبا سازی مبلمان شهری، عملیات پاکسازی و رنگ آمیزی جداول شهر در حال انجام است.
شهردار بیرجند با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد چهره ای متناسب با زیبایی مبلمان شهری و با در نظر گرفتن نیاز شهروندان به شادابی و ایجاد تنوع در سطح شهر، شهرداری بیرجند اقدام به زیباسازی و رنگ آمیزی جداول در خیابان های اصلی و فرعی سطح شهر می نماید تا در آستانه فرا رسیدن سال نو، فضای شهری با جلوه زیباتری به نمایش گذاشته شود.
دکتر بهترین اظهار داشت: در مدیریت شهری جدید برنامه های حوزه معاونت خدمات شهری تدوین و برای تمام واحدها و سازمان‌های مرتبط در امور اجرایی شهر، دستورالعملی ابلاغ شده که رنگ آمیزی و زیباسازی شهر بخشی از این دستورالعمل است.
وی با اشاره به رنگ آمیزی جداول سطح شهر با متراژ تقریبی 60 هزار متر طول جهت طرح استقبال از بهار افزود: اجرای این عملیات که در زیباسازی شهر بسیار تأثیرگذار است با به‌کارگیری حدود ۹۵ نفر در مناطق دوگانه شهرداری بیرجند انجام می‌شود.
شهردار بیرجند تصریح کرد: این اقدام توسط انجمن حمایت از زندانیان در قالب تفاهم نامه و در جهت مدیریت بهینه شهر و همچنین حمایت از این قشر صورت می پذیرد.