EN

بازدید میدانی معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند از وضعیت نظافت سطح شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ معاون خدمات شهری به همراه اعضاء کمیته نظارت بر خدمات شهری از وضعیت نظافت محلات منطقه یک شهرداری بازدید کرد و دستورات لازم در جهت بهبود و رسیدگی هر چه بیشتر در حوزه نظافت و خدمات شهری منطقه را صادرنمود.
در این بازدید ضمن بررسی نحوه انجام نظافت در این محلات و تذکر به پیمانکار برای انجام هر چه صحیح وظایف خود، دستوراتی در خصوص بهبود نظافت سطح معابر، جمع‌آوری مستمر زباله‌ها، نصب زیرمخزنی‌ها، شستشوی باکس‌های زباله و محل اطراف آن، لایروبی و رفع گرفتگی انهار و جداول و دیگر مسائل صادر شد.
معاون خدمات شهری شهرداری بیرجند در حاشیه این بازدید ضمن اشاره بارندگی های اخیر و فصل بارندگی اظهار داشت: به منظور پیش گیری از بروز آبگرفتگی در معابر سطح شهر و با هدف آمادگی برای بارش های جوی در فصل سرد سال لایروبی انهار ،حوضچه ها و رصد میدانی در دستور کار شهرداری می باشد.

محمدزاده در این خصوص گفت: باتوجه به فرا رسیدن فصل بارش و لزوم مدیریت آب های سطحی و کنترل روان آبها با شناسایی نقاط آبگیر که باعث ایجاد اختلال در رفت و آمد شهروندان می شود سعی شده مشکلات آبگرفتگی در آغاز فصل بارش برطرف شود.
لازم به ذکر است در سال جاری اصلاح و لوله گذاری جداول جمع آوری آب‌های سطحی اعم از لای برداری مسیرها، زیر سازی، اصلاح، کف سازی و لبه گذاری، دیوارگذاری و اصلاح شیب برخی از جداول انجام شده است.