EN

تأکيد شهردار بیرجند برساخت و ساز اسلامی ایرانی در شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ جلسه ای با حضور شهردار، اعضاء شورای اسلامی شهر و جمعی از انبوه سازان در راستای ایجاد بستر مناسب و رفع دغدغه سازندگان مسکن برگزار و مشکلات ساخت و سازهای سطح شهر بررسی شد.
شهردار بیرجند با تاکید بر ساخت و ساز ایرانی اسلامی در شهر اظهار داشت: اکثریت جامعه ما در شهر بیرجند تفکر اسلامی ایرانی دارند و بر این اعتقاد و تفکر در حوزه ساخت و ساز نیز تاکید دارند.
دکتر مهدی بهترین با بیان اینکه ما به دنبال راه حل مشترک برای مشکلات حوزه ساخت و ساز هستیم افزود: باتوجه به برنامه های شکل گرفته در حوزه شهرسازی تمام تلاشمان را بکار گرفته‌ایم تا بتوانیم زمینه مساعدی را برای فعالیت انبوه سازان و بهبود فضای ساخت و ساز فراهم آوریم.
شهردار بیرجند با تاکید بر اینکه اراده مدیریت شهری ایجاد بستر مناسب برای فعالیت انبوه سازان تصریح کرد: تشکیل جلسات متعدد با انبوه سازان نشان دهنده دغدغه شورای اسلامی شهر و شهرداری در حل مشکلات این حوزه است.
وی اذعان داشت: اعتقادداریم که با ایجاد کارگروه های مرتبط با حضور مدیران ستادی و اجرایی حوزه شهرسازی، اعضاء شورای اسلامی شهر و فعالین حوزه ساخت و ساز، مباحث و دغدغه های موجود در عرصه ساخت و ساز راحل کنیم.
بهترین اضافه کرد: عزم مجموعه مدیریت شهری بر آن است تا کاری انجام دهیم که رضایت شهروندان در آن فراهم گردد و بهبود فضای ساخت و ساز های شهری را به دنبال داشته باشد.
در ادامه جلسه هر یک از انبوه سازان به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسایل ساخت و ساز در بیرجند پرداختند و خواستار توجه بیشتر به سرمایه گذاران به عنوان گردانندگان چرخ اقتصاد استان شدند.