EN

تاکید شهردار بیرجند بر توسعه متوازن شهر

جلسه ای به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور شهردار بیرجند ، مدیران شهرداری ، نمایندگان کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر، ستاد مبارزه با مواد مخدر و دو نفر از خیرین در محل مجتمع فوریت‌های خدمات اجتماعی شهرداری بیرجند برگزار شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ دکتر مهدی بهترین در این جلسه ضمن تاکید بر وظایف فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در عرصه ارتقای فرهنگ شهروندی زیر بنای اصلی توسعه شهری است .
شهردار بیرجند با اشاره به اینکه معضل مواد مخدر و اعتیاد معضلی جهانی است که گریبانگیر جامعه بشری است ادامه داد: در این راستا مبارزه با مواد مخدر و تبعات ناشی از آن مثل کارتن خوابی و…… به مردمی سازی نیاز دارد که قطعا مشارکت سازمان های مردم نهاد در کاهش آلام ناشی از این معضل اجتماعی بسیار موثر می باشد.
دکتر بهترین با بیان اینکه منتقدانی که خود را در پشت نقاب مطالبه گری پنهان کرده اند به این مرکز بیایند و خدمات اجتماعی فرهنگی شهرداری را در بهبود یافته گان ببینند تصریح نمود: افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های خدمات اجتماعی شهرداری برای افراد آسیب پذیر اقدام مدیریت شهری در این راستا بود که علاوه بر خدماتی که به آنها ارائه می گردد توجه به کرامت انسانی نیز از اهمیت ویژه ای برخودار است.
شهردار بیرجند با تاکید بر توسعه متوازن شهر خاطر نشان کرد: 120 هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر، تکمیل و اجرای بیش از 21 پروژه در نقاط مختلف شهر گواه روشنی بر این ادعا می باشد.
دکتر بهترین گفت: از ابتدای فروردین تا کنون 64 متکدی به این مرکز معرفی شده اند که از این تعداد47 نفر مرد و 17 نفر زن هستند.
لازم به ذکر است به همین مناسبت با حمایت خیرین گمنام 100 پرس غذا برای این افراد و خانواده آنان توزیع شد و همچنین در پایان 25 بسته حمایتی غذایی به ارزش125 میلیون ریال از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به خانواده بهبود یافته و آسیب دیده اهدا گردید.